FLACO AdBlue koncept

Co je to SCR?

  • selektivní katalytická redukce
  • řízeným snížením spotřeby se redukují PM, ale výrazně se zvyšuje objem NOx
  • redukce se provádí amoniakem, který vzniká hydrolýzou vodného roztoku močoviny
  • močovina se stříká do výfukového systému před redukční katalyzátor
  • spotřeba močoviny cca. 3-7% ze spotřeby PHM

Co je to AdBlue®?

  • čirá, bezbarvá, netoxická, pro manipulaci snadná chemikálie
  • 32,5% vodný roztok močoviny
  • vyrábí se průmyslovou syntézou amoniaku a oxidu uhelnatého
  • má silně korosivní vlastnosti (nesmí přijít do kontaktu s barevnými kovy, některými plasty atd.)
  • bod tuhnutí je -11,5°C (nutnost vyhřívání skladovacích nádrží v zimním období)

Tankovací kontejner

  • kalibrovatelný nebo nekalibravatelný
  • průtokoměr s ukazatelem
  • vyhřívání výdejní hadice
  • topení, chlazení, odvětrání
  • úzká konstrukce umožňuje integraci kontejneru na ostrůvky na čerpacích stanicích

Výdejní stojan

  • kalibrovatelný nebo nekalibravatelný
  • minimální požadavky na prostor
  • rychlá a jednoduchá instalace
  • plnící pistole mohou mít ochranu proti načerpání AdBlue do nádrže na naftu

Mobilní plnící systémy

  • jednoduchý nebo automatický
  • plnící pistole mohou mít ochranu proti načerpání AdBlue do nádrže na naftu
  • zařízení mohou být přizpůsobena dle požadavků zákazníka

Vyžádejte si další informace o produktu.